pondělí 23. září 2013

Jak zabít Dannyho a párty ve stanu

Milý deníčku...
Ne prostě jen deníčku, v posledních dnech se toho hodně událo. No, nebudu ti vše popisovat, ale mám z toho smíšené pocity. Jedna z těch dobrých věcí je, že jsem se seznámila s dívkou jménem Daisy. Jde také do prváku a je moc fajn. Chtěla by prý do Mrzimoru nebo Havraspáru, doufám že půjde do Havru, protože tam bych také chtěla. Vlastně bych chtěla i do Nebelvíru, neustále se to u mne střídá a už mě to štve. S Dai jsme jednou pořádali takovou malou akci, abychom se seznámili s dalšími prváky a pokecali. Nebyl to ale úplně nejlepší nápad. Nejdřív se to zdálo fajn, všichni si povídali a pak tam najednou přišel Danny a ta dospělačka Lenny. Celý to zkazily...Nechce se mi o tom moc psát, jelikož mě ta událost dokáže stále pořádně naštvat, ale napíšu jen, že na prváky používali nějaký svědící prášek a celý to prostě zkazili. A já husa jsem si myslela, že Danny je fajn, co fajn? On se mi dokonce líbil! Pff...Tohle mu dlouho neodpustím a přemýšlím nad tím, jak se mu pomstím.


S Dai jsme na něj byly hrozně naštvané, ale jak se zdálo jemu to bylo jedno. Den potom jsem neměla náladu nějak vysedávat v Kotli a tak jsem byla jen zalezlá v pokoji. Doufám, že jsem o nic velkého nepřišla, ale i kdyby, stejně bych si to pořádně neužila. Pokud by to ovšem nebyla Dannyho smrt, tu bych si užila náramně. Na pokoji jsem se už ale nudila a tak jsem vyšla se svého úkrytu další ráno. Když jsem uviděla Dai zamířila jsem k ní. 

Vypadala dost unaveně nebo možná byla smutná. Ptala jsem se co se stalo, ale dostala jsem z ní jenom něco, že si chtěla promluvit s Dannym, ale že se na ní vykašlal. Nevím co jí na tom překvapuje. Je to zmetek, co čekala? Doufám, že mu nehodlá odpustit, to by mě docela naštvalo. No nic, třeba to z ní jednou vyleze. Jednou to z ní vypáčím! 

Přišla Cari a začala mě zvát na nějakou párty. Moc se mi nechtělo, jelikož mi Cari řekla, že tam bude Danny, ale co, stejně jsem se hrozně nudila. Chtěla jsem aby tam šla i Dai a nakonec jsem jí přemluvili. Pak ale nastali nějaké problémy, Danny nás pozval, ale prý k tomu neměl právo a tak jsme si nakonec mysleli, že nikam nepůjdeme. Naštěstí nám to ale dovolili a my jsme se chystali přemístit s jednou dospělačkou, Ginou. Těsně předtím se tam ale objevil jeden hezkej kluk. Bavil se s Dannym. Ptala jsem se Cari kdo to je a ona, že je to prý kamarád z Nebelvíru. Jmenuje se Jordy a je tak krásnej! Naštěstí na tu párty šel taky, takže jsem si ho mohla pořádně prohlédnout. Nevím do jakého ročníku chodí, ale je docela vysoký, takže tipuju spíš třeťák, ale možná je z druháku. 

Když jsme se přemístili na místo kde oslava měla být, konalo se to ve velkém stanu, měli to tam fakt hezký, jednou si takovej stan pořídím taky, ale bylo tam hodně dospěláků. Připadala jsem si ale trochu nesvá. Dai nakonec nešla, takže jsem tam byla nejmladší.

Zábava nejdřív byla dost nudná, ale pak se začala hrát taková vylepšená flaška a bylo to fajn. Jordy po mě někdy pokukoval a Cari si toho bouhežel vždy všimla a neustále do mě hustila ať do něj jdu. Argh, o tomhle si rozhoduju sama a ona mi do toho neustále kecá! Podezírám ji, že s ním něco měla a časem se to i potvrdilo. Všichni si dali na přípitek šampáňo, ale já si dala radši džus. Jsem totiž z naší rodiny asi jediná rozumná a nejsem jako Cari, která se při cestě domů vyzvracela do sudu před Kotlem. 
Hra byla zábavná a spočívala v tom, že na koho flaška ukáže, vytáhne si ruličku a musí splnit úkol na něm napsaný. Padla na mě pantomima-Famfrpál. Naštěstí jsem to měla rychle za sebou, protože to jeden starší kluk uhodl. Na Cari pak padlo, že se jí má Kath (docela fajn holka, je milá) zeptat na libovolnou otázku. Jelikož Cari už naťukla, že měla něco s Jordym, tak Kath hned věděla na co se zeptat. Z Cari to lezlo jako z babičiný chlupatý deky, ale pak řekla, že se to stalo u nich na pokoji a že Jordy povídal něco o jeho ejakulátech nebo co. No moc chytrá jsem z toho nebyla. Ale Cari jsem řekla, že kluka použitýho od Wang nechci, ale co mi zbývá, Cari vystřídala tolik kluků, že bych nějakýho nepoužitýho nenašla. Džus mi už nestačil a tak jsem si dala ležák. Mimochodem, moc mi zachutnal. Cari si dala Ohnivou whisky. Marně jsem se jí to snažila rozmluvit, ale nedala se a nakonec začala mluvit nesmysli.

 Nakonec jsem jí dovlekla do Kotle a ona pak vytuhla na mé posteli. Ještě jsem chvíli seděla v Kotli a pak jsem šla také spát. Snad se ještě s Jordym uvidím a doufám, že v sobě tentokrát nebude mít tolik pití.

Žádné komentáře:

Okomentovat